det var ett tag sen jag var in här och skrev men jag har haft mycket att göra så har inte hunnit med allt jag vill göra..
Men nu ska jag försöka ta mig lite tid till att börja blogga igen men det kommer inte att vara varje dag jag skriver...
 
Det har hänt mycket sen sist med skolan.
Jag trivs super bra hos ida både som praktikant och som privat person. Bättre praktik har jag aldrig haft! Att få sitta och köra hennes hästar är hur härligt som helst att känna att man kan sluta och tänka så mycket på allt och bara kunna slappna av och känna hur härligt livet är. Älskar ida och hennes härliga hästar <3
 
 
För mig och Rewir så går det frammåt för varje gång jag rider han, jag behöver inte sitta och tänka på vad han kommer att bli rädd för utan nu sitter jag bara och följer med hans rörelser. Längtar tills vi kommer ut på våran första tävling.
VI håller på att lastträna han nu och han har accepterat transporten och han kan slappna av när han är i närheten och i den!  Det är tur att vi har världens bästa och härligaste Yvonne som hjälper oss med träningen! utan henne vet jag inte vad jag skulle ha gjort! <3
 
Idag red jag för Fia och hon hittade massa ställen där jag sitter fast och det fick mig att inse att jag måste börja träna någonstans... Men när min sits var bra så gick Rewir kanon fint! tack Fia! :)

Nu ska jag bara kolla vart det är billigast och bäst att träna! :)
 
 
Bella har fått hundvalpar och dom är sååå söt så man smälter inombords! har redan bestämt vilken vi ska behålla (a)
 
 
 
Red master
 
 
 
Quando
 
Minette nanou
 
Prince & Rewir
 
Prince
 
Minette nanou & Red master
 
 

Kommentera

Publiceras ej