Idag har jag varit i stallet sen kl 8 imorse . Jag började med att släppa ut alla hästar, blev biten , mockade Idas boxar, fyllde vatten till lösdrifts hästarna, släppte ut Bill & Bull, tog in en träpall som tvättmaskien ska stå på då det blir blött på glovet, gick in och åt frukost & planerade vad vi skulle göra med hästarna, gick ut och tog in Röden & Minette som skulle köras. Vi sela på dom sen körde vi en sväng med dom. Första gången jag kör storhäst och jag kan bara säga att det är super roligt! Jag körde Minette och hon var snäll och fin att köra. Sen tog vi in R, P och Rånda som skulle ridas en sväng. 
Sen så halmade vi till hästarna som står på lösdriften så dom fick fräst inne hos sig.
 
Jag har säkert missat massa saker men de gör inget :)
Jag älskar min praktikplats!
 
Super söta Minette nanou
 
Bill
 
Bull
 
Minette nanou
 
 
 

1 kommentarer

Ida

07 Feb 2014 16:40

Så söta bilder! :)

Svar: hehe tack :)
Jennifer Karlsson

Kommentera

Publiceras ej