Idag fyller jag hela 19 år sjukt glad! :)
Full bokad dag idag så det har varit full fart hela dagen.
Vi började med att åka ut till våra underbara grabbar som fick vila idag, så vi fixade nytt vatten åt dom, satt på dom täcken och myste på lite. Kärleken man får av sina hästar är ju helt underbar man behöver bara gå in i hagen så står dom där och väntar på en vid ingången, och så går man in i hagen så har man en mule i nacken eller i ansiktet som bara vill gosa på, man kan ju även sätta sig på höbalen och bara sitta och mysa med dom. Kärlek till dessa stora och underbara djur som får en att må bra! 
 
När vi var klar i stallet åkte vi och hanlda lite gofika och åkte ut till bästa Fia och fikade lite och surra sen åkte vi hem och beställde pizza lite fort då jag/vi skulle få främmande som skulle fika och gratta mig och mamma. Vi fikade och när jag var klar så hoppade jag in i duschen och sen så packade jag och sen åkte vi och hämtade Johan, Linda och Susann på tågstationen sen åkte vi upp till Kälarne.
Vi drog hem till Johans pappa efter att jag hade fixat mig där dom började dricka och vi spelade snurra flaskan, jag jävlades med Mogge som fick curry i sin öl men han drack upp det ;) sen när johan, Linda, Susann, Johans pappa och lille bror skulle sova så drog jag, Micke och Mogga ut och körde bil och det slutade ju med en trasig brevlåda, trasiga helljus, massa skratt och sen var jag så duktig så jag körde ner i ett dike och där fastnade bilen.. men vi tog oss en promenad hem och hämtade Mogges bil och drog upp bilen med sen åkte vi hem och åt, skratta och jag gick å la mig kl 6 på morgenen .. men det var roligt iaf!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej