Idag så ska jag följa med Ida på Bergsåker då Minette ska starta, det kommer bli roligt. :) 
 
Bella & Minna fick följa med till stallet idag för att få springa av sig när vi rider, Dom höll ett bra tempo men Minna stana och vila ibland men hon kom i kapp :)
 
Idag skulle P & R ha vilat men mamma har inte ridit på någon dag så då körde vi trav och galoppintervaller ist. Rewir var väldigt taggad så han började med att försöka resa sig när jag gjorde halt men han lyckades inte någon gång då han fick gå frammåt när jag kände att han började sätta vikten bak och då vart han så förvånad så han nästan skuttade fram, Men annars var han fin och lydig.
 
När vi kom in i stallet igen så fixade jag karleden som börjar se lite bättre ut och så fixade jag broddtrampet som går från kotan ner till kronranden .. 
 
Grabbarna ska få gå in i kväll och sova men dom får gå in när vi kommer tillbaka från travet.
 
 
Nu ska vi åka till Bergsåker och äta middag inann loppen börjar.
 
 
Busiga Micke får stå för bilden idag.

Kommentera

Publiceras ej