Idag var hovis här och fixade så grabbarna fick snygga fötter igen, Rewir han hoppade runt som vanligt men han var snäll ändå.
När hovis hade åkt så fixa vi grabbarna, jag tog hacket på R då vi bara skulle trava och skritta men vi hamnade på en jätte dålig väg i skogen som inte hade fryst ordentligt så dom trampa igenom den tunna isen så vi fick hoppa av och gå tills vi kom upp på en bilväg. 
Men R var jätte snäll och lyssnade så fort jag tog i tygeln! Det har han inte gjort förut utan det har tagit ett tag innan han stannade. 
Men när vi hade kommit in igen så fixade jag karleden på R och bandagerade det. 
Han är inte så glad när jag kommer med bomull, silvertjejp och bandaget. 
Men det kommer att bli bra när det har läkt. 
Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon. 


Kommentera

Publiceras ej