Idag skulle jag ha åkt till Timrå ridstadion och haft lektion men det var så halt i morse så jag vågade inte köra dit då det alltid är sjukt mycket halare ute i bergeforsen.. så jag la mig och sov ett tag till då ja har så ont i kroppen nu för tiden men kroppen ska inte få styra mitt liv allt för mycket tänker jag. Mamma kom in och väckte mig vid 9, halv 10 men tror inte att jag vaknade till fören vid 11 då jag klev upp och klädde på mig. När jag var klar så åkte vi ut till stallet och hjälpte Ida att fixa några bommar till paddocken sen så åkte hon iväg en sväng och under tiden så släppte vi ut Bill & Bill till P & R i hagen för att se vad dom skulle göra, det gick ganska bra Bill & Bull har fått sprungit av sig iaf :) Sen tog vi in Prince och Rewir så dom fick äta, sen tog jag ut Rewir och borsta av han och gjorde iordning han sen tog jag ut Prince och selade han så han var klar tills ida var tillbaka så det bara var några saker som hon behövde fixa innan vi gick ut. När vi hade kommit ut så gick mamma med en bit och sen så tog hon bort grimmskaftet så han gick själv med Ida bak i vagnen. När vi kom till rakbanan så började vi trava och jag tappade stigbygeln så jag fick trava utan stigbyglar men det gick bra, Prince var hur lugn som helst, man kan tro att han har blivit körd i hela sitt liv för han bara lunka på och såg hur glad ut som helst!
 
Nu ska jag ta och lägga mig så jag tar mig upp till skolan imorgon sen händer det bara roliga saker efter skolan!
 
 
Bästa Prince & Bästa Ida!

Kommentera

Publiceras ej